Wednesday, September 29, 2010

aku ke yang sensitif???

mood aku sedih je 2 3 menjak nie...mana nk fikir persiapan...stress dgn kja,dan ada masalah ngn encik polisi?? effect???kesihatan aku...sebab aku stress...
.
series..sebenarnya yang banyak mengganggu fikiran aku = en.polisi....kenapa aku rasa down sgt2...??? aku tak faham partner aku dh sekarang...rasa 'jauh'...tak tau kenapa...sanggup tipu aku..dgn alasan tak mau aku marah...sedangkan dia tau apa yg dia buat tue mmg salah...soal nya kenapa perlu takut aku marah? sekarang dh tipu, aku tak marah ke?? kena marah cma tue jugak???kenapa la lelaki buat benda tak leh nk fikir panjang sikit???

the worst part is.. ada plak adik angkat pompuan..yes!! aku suruh tinggal,tp katanya tak boleh....alasan??dia cuma tolong JAGA BUDAK TUE DAN MAK DIA bcoz of HER ABAH suka pukul2 mak dia..then?bila akuu tanya kes masih on ke??jwb nya x..kes dh settle..jadi untuk apa dia MASIH CONTACT depa?kalau dh xleh tinggal depa, never mind..untuk apa aku tunggu lagi????baik aku je la beralah..mayB tue buat en.POLISI aku bahagia...

lantak la semua suara2 sumbang nak cakap aku cemburu ke fikir negatif ke..siapa yang ada kat tempat aku tau la how it feel....it's not just ADIK in the future.. dh bnyak la contoh.even kawan2 aku pun banyak mula hubungan dengan 'tak ada apa2'.. at last jadi ntah apa2...yang TUKANG buat tak rasa apa2..sebab dia syok..jd HERO untuk semua.... tapi yg keliling yang melihat,yang bersama dengan TUKANG BUAT tue..apa rasanya?? bukan ke perhatian dan kebajikan sepatutnya di berikan pada yag lebih berhak?? then aku disalah kan sebab tak bagi berkawan.. sedangkan dulu..he keeps on saying aku TAK BOLEH TOLONG other man...then wht the hell his doing now??

belum kira salah hantar msg time msg aku..APANIE???? then bila aku tanya,xmengaku.bila dh tak tau mcmana nk lepas diri,aku pulak di salah kan..DIRI sendiri kalau dh kantoi...jgn nk tuding jari pada org lain..siap boleh jumpa kat rumah ADIK...siap hantar msg "ADIK SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAyang abg sgt2" tapi tak kan adik nk suruh abang tinggal dia(aku) kesian dia ( apa kesian kt aku???) nanti adik tak da ,adik xleh la tgk abg dah xleh nk doa kn abg dah(selama nie sapa yang doakan en.polisi??selama beberapa tahun nie..sapa yang doa kan en.polisi??) dan itu yang en.polisi aku tak sanggup tinggal kan..itu yg en.polisi kata ADIK-ABG??? bg aku hubungan adik abg lain jantina nie..kalau bermula dr kecil..mayb IKHLAS..tp kalau dh besar..mesT TERBABAS..yer la bukan muhrim.WTH. pls F*** O** la...apala yang budak 17thn leh fikir?? en.polisi patut 'baca' lebih sikit tentang perasaan budak tue..tiap2 hari budak tue call,msg. ada masa plak nk ber cakap..nk reply.kalau aku call, msg ada je alasan. ini ke adik??.WHAT GOES AROUND COMES AROUND!!!!!!
patutnya aku rasa polis2 kt negara nie kena blajar psycology...

sumpah aku sayang status yang ada pada aku dan dia..tapi layak ke aku di layan sebegini..??? tempat baru kerja baru banyak merubah en.polisi aku. dia menjadi seorang yang sangat2 berlainan...SANGAT2. sampai blog nie di tulis..aku masih cuba pujuk hati aku..aku tak pernah sangka orang yang paling aku percaya..akan buat aku mcam nie...
tak perlu guna MAK sebagai perisai..like i didn't know u so well,sweetheart...

3 comments:

  1. erkkk ~ di kala ni aku terbaca pulak blog ko..
    be strong fren, and i'm sure benda tu da setel as u all proceed the date...
    pada si adik, aku sangat memarahi kamu..tapi aku pon pernah berada di kedudukan si adik..cuma perlukan sedikit kekuatan utk menjauhkan diri dari si abang...adehhhh
    ni namanye darah manis..huhu

    ReplyDelete
  2. miza,luka dlm yg sembuh...tetap akan meninggalkan parut..walau sakitnya hilang..terpandang parut...boleh terfikir betapa sakitnya dlu

    ReplyDelete